Pass

Powerboost

Här är det full fart. Vi övar olika tekniker från olika kampsporter. Här är det pepp och dunkande musik i högtalarna. Nu under coronatider boxar vi bla mot säckar och sparkar i luften. Vi går svettiga och glada härifrån-

TRX

TRX är verkligen ett riktigt effektivt och roligt redskap. Du tränar hela kroppen med hjälp av banden och din egen kroppsvikt som du enkelt ändrar svårighetsgraden och tyngden med.

Jumping Fitness

JumpingFitness är en rolig, effektiv och skonsam träningsform på små studsmattor. Passet passar alla åldrar, från nybörjare till elitidrottare. Du kommer snabbt märka resultat på din kondition, styrka, balans, flexibilitet och stärker benstomme och leder. Det är skonsamt för knä,höft och rygg. Mattan tar upp 70 % av stötarna. Jumping är tre gånger så effektivt som joggning. På ett pass förbränner du mellan 600-1000 kalorier . Rekommenderas för alla utom gravida och efter graviditet ca 6 veckor efter.

Tabata

Tabata är korta intervaller på 20 sek jobb 10 sek vila gånger 8. Efter det byts övning. Rolig effektiv träning i högt tempo med lätta övningar.

Spinning

Svettigt och skönt konditionspass på en cykel. Per, Amanda och Marcus peppar dig att orka lite mer än du tror. Bra för knän och hjärtat mm.

Dansmix

Här är passet för dig som gillar att röra dig till musik. Ett pass fyllt av roliga steg till sköna och peppande låtar som ger massor av energi och svett! Vi kommer träna igenom hela kroppen och det finns inget rätt eller fel. Kom och släpp loss och låt kroppen ryckas med till musiken samtidigt som vi släpper sinnet och kreativiteten fri.

MRL

MRL strå för MAGE, RUMPA, LÅR så här är det fokus på just de muskelgrupperna. Rolig effektiv styrketräning.

HIIT

Hög/intensiv/ntervall/träning precis som det låter så kan du jobba dig riktigt trött på det här roliga och svettiga passet

Yoga

Ett avkopplande och samtidigt energigivande yoga-pass. Passar både dig om är helt ovan och dig som yogat tidigare. Ligger endast vissa lördagar på schemat.

Seniorträning

Anpassad styrketräning för dig som är senior. Även rörlighet och balans finns med i passet. Här tar vi endast 6 st i salarna och AnnaMaria går emellan och leder dig genom passet.

Styrkepass

Det här passet kan variera med olika redskap och olika längd på intervallerna. Roligt och härligt med paret Jonte och Angelica